23948sdkhjf

Zalando vil udvide med flere danske mærker

Danskerne ønsker lokale mærker. "Det ser vi ikke på samme måde i andre lande."
Onlinekoncernen Zalando erobrer i høj fart en større del af tøjmarkedet i Danmark, og nu vil koncernen indgå partnerskaber med modeproducenter om nethandel. Blandt de første er danske Bestseller, skriver Jyllands-Posten.

- Norden får vi kontinuerligt flere kunder i alle lande og har en vækst, som ligger over udviklingen i markedet. I Skandinavien er det tydeligt, at forbrugerne i deres søgning på vores site går efter de lokale mærker. Det ser vi ikke på samme måde i andre lande. Derfor ser vi potentiale i fortsat at udvide de nuværende 75 skandinaviske og danske mærker, fortæller Kenneth Melchior, chef for Zalandos nordiske afdeling.

Ifølge en opgørelse fra organisationen FDIH har Zalando nu over 11 pct. af onlinesalget her i landet med mode.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.113